Gil Bellows+Lisa Rayx2

2009-12-25 17:24:06
Jao, tänkte skriva om de två senaste filmerna jag har sett.
Först ut är Toronto Stories, en helknasig film från 2008. Det är egentligen fyra korta historier om diverse livöden, men med en röd tråd som följer genom hela.
Filmen innehåller bland Gil Bellows, ni vet nörden från Ally McBeal och Lisa Ray. Typ FEM minuter Lisa, big fail enligt mej.
Nåja, jag skulle defintivt inte rekomendera filmen, för det fanns lixom ingen mening med den och ingen direkt väsentlig handling.
Det hade varit bättre om dessa fyra historier på något sätt flätats samman i slutet och att vissa frågetecken hade rätats ut.
Riktigt knölig var den









Nästa film var Kill Kill faster faster, oxå från 2008 och även denna med Gil Bellows och Lisa Ray i huvudrollen, men även Esai Morales, ni vet den där gamla Miami Vice-snubben.
Handling? Jävligt bra fråga. Joey One-way (Bellows)har just kommit ut efter ett långt fängelsestraff efter att ha gjort sej av med frugan (vars skådis var pinsamt lik xtina aguilera) och träffar upp sina polare Markie (Miami vice-man).
Markie presenterar honom för sin fru Fleur (Ray) och typ här spårar filmen ur.
På en nanosekund har Fleur bestämt att hon ska minsann ha Joey som älskare, end of discussion.

Är man minsta pryd ska man inte se den här filmen, gränsen mellan film innehållenade sexscener och porrfilm är hårfin. Och så språket därefter. Herregud, tillåmed jag blev ju generad till och från haha.

Nåja, filmen visade både nutid och dåtid. Scener från fängelset, från tiden innan med fru och barn, och så nutiden, vilket då mest var scener så han nuppade Fleur and vice versa.
Lite roligt bara att hans tvillingdöttrar hette Vile och Bile (vidrig och galla)

Slutet var helknas, fast ändå inte. En viss begriplighet men jag gillade det icke.

Jag tror jag skippar trailers. Första filmen var för tråkig för det, andra filmen, tja, kanske lite väl x-rated. herrejisses, jag har väl ingen PORRBLOGG! Haha. Ni får kolla på youtube själva.

Nästa plan var att se filmen Kasoor, men jag får inte texten att funka och jag är jävligt kass på hindi :P

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: