Tjejsnack-Julafton

2009-12-26 16:43:42
Har halkat efter lite med tjejsnack men här kommer den senaste iaf, Tjejsnack#36

Julafton

1. Vad skulle du inte vilja vara utan på julbordet?

Jag skulle inte gärna missa skinkan men viktigast är prinskorv. Me love prinskorv, skulle kunna äta mej proppmätt bara på det. Jag är väl ingen direkt julmatsfantast, det blir mest potatis, skinka och korv för min del, kanske nån stackars köttbulle oxå.

2. Vilken är din favorit i Kalles Jul-slinga av tecknat?

Robin Hood! <3 Jag gillar tomteverkstaden och campingsemestern oxå men robin hood har alltid varit favoriten.

3. När öppnar ni julklapparna?

Det är så olika. När jag firar med mamma+släkt blir det framåt kvällen, efter julmiddagen men hos pappa blir det tidigare. I år öppnade vi allt redan efter lunch. Å vi slapp tomtefan :P

4. Skulle du vilja jobba på julafton?

Nja, helst inte, men det beror väl på vad det är för jobb och framför allt vad det är för lön ^^ Greedy me. Men nej, jobba på julen känns inte som en höjdare


5. Hur brukar din julafton se ut?

Oftast är jag ett par timmar hos pappa och åker sedan vidare med mamma, senaste åren har jag varis hos pappa på förmiddagen men innan det var det vanligast att jag åkte dit på kvällen.
Jag bröt ju det iår och stannade kvar hos pappa.
Men ja, vi brukar dricka glögg, äta jullunch och bara umgås. Sen mer glögg och fika lagom till kalle anka.
Sen då julklappar efter middagen. Det ser ganska lika ut år efter år, bara att släkten blir större hela tiden, då de tycks ha drabbats av babyboom.


Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: