frågestund, vaa

2009-11-28 13:08:58
Under de senaste dagarna har jag fått två kommentarer från okänt folk som berättar för mej att dom har frågestund i sin blogg och att jag är välkommen att ställa en fråga.
Okej, jag har en fråga. Varför skulle jag vara intresseread av att ställa en fråga till en helt okänd människa vars blogg jag aldrig ens har läst? Till vilken nytta?
Har man frågestund kan man ju skriva det på bloggen så kan de vanliga läsarna fråga något om de vill, men att be helt okänt folk!
Ja jisses, känns som att det är mycket ute i bloggsfären jag inte riktigt förstår mej på

Kommentarer
Postat av: azra - its about me and my world

sv; okej :)

2009-11-28 @ 13:44:12
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: Andie

Ha ha ha klockish!! Fast när jag läste rubriken trodde jag nästan att det var du som skulle ha en frågestund! Jag skulle vilja ha en i trädkojan men det känns lite som att alla läsare ignorerar mig när jag frågar dem via inlägg om det vore en bra ide...

2009-11-29 @ 11:50:58
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: maria

haha jag har haft det nångång men jag fick typ EN fråga så jag skippar det i framtiden hahaha

2009-11-29 @ 12:01:41
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Wickan

Det blev ju två frågor ju!! Fick man ha det?

Ja, det förekommer mycket knäppt ute i cybervärlden. Å roligt... o tråkigt.... o lessamt.... o allt möjligt!

Nä nu har jag backat lite i din blogg en stund o nu blir det Robert Langley, visst ja, Langdon o soffan en stund. Hare!!


REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: