Candyman-farewell to the flesh

2010-08-04 18:53:57
Jahopps, nu har jag sett Candyman 2 (farewell to the flesh).
Som många säkert vet är Candyman en skräckfilm. Jag sätter den i kategorin splatterfilm om något. Skräck? Not so much.

Filmen är från 1995 och det kanske säger en del bara det.
Jag hade absolut noll förväntningar på denna film, förutom att den kanske skulle vara kass och tjohej, jag hade rätt.
Varför har jag då sett smörjan?
Helt enkelt för att huvudrollsinnehavaren är Kelly Rowan och då måste man ju ge filmen en chans
(så pluspoäng för Kelly i duschen, höhöhö)






Är jag nu sugen på att se samtliga andra Candyman-filmer?
Inte ett skvatt.

Kommer jag fortsätta se überkassa filmer enbart pga Kelly Rowan?
Antagligen
(typ Jack and Jill vs the world som jag såg igår)

Kommer jag att lägga upp en trailer så ni andra kan beskåda detta?
Absolut

But you have been warned


Kommentarer
Postat av: Andie

Klockren förklaring av filmen!

2010-08-04 @ 20:58:38
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

Andie: Hahaha ja eller hur

2010-08-04 @ 21:00:10
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Nu har det slutat! Men det smällde rejält tidigare och regnet bara forsade vid middagstid. Hunden blev sur när jag regnjackan åkte fram, han hatar den (för åsynen av den betyder "gå ut i regnet")

2010-08-04 @ 22:11:02
Postat av: marielle

jag älskade den här filmen som ung å dum, frågan är om ja skulle tycka om den idag...haha, var säkert femton år sen ja såg den sist... första candyman är väl ändå bra :D

2010-08-05 @ 10:31:23
Postat av: mary

haha ja du marielle, gilalr du den nu blir jag rädd.

var ju 15 år sen den kom så du såg den väl när den var ny.

har inte sett första candyman men vet inte om jag är så pepp helller haha

2010-08-05 @ 22:53:11
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: