I tried to be perfect....

2010-08-06 09:26:39
Bloggen kommer mest troligt att bestå av mycket film och liknande ett tag nu, kanske en och annan sko.
Vill gärna skriva men jag är lite trasig just nu med en massa kaos jag inte vill smutsa ner bloggen med och med sådant som ingen annan har nöje av att läsa. Sen känner jag lite att OM jag skriver om det så blir det för påtagligt och jag orkar inte ta tag i det nu ändå.

Men eftersom jag inte heller vill att bloggen bara ska stå och vara ouppdaterad så ska jag göra det bästa av situationen.

Så, film och böcker will be here.

...nej, rubriken har inte egentligen något direkt med inlägget att göra.
Fast kanske indirekt

Kommentarer
Postat av: Amy - Anorektiker mot livet

Haha ja, men idag är Boobie-trap ute ur huvudet i alla fall :D

2010-08-07 @ 10:55:06
URL: http://lillakana.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: