The Gate

2010-08-18 21:20:28
Jag vet inte var jag ska börja skriva. Egentligen.
The Gate är en skräck(?!)film från 1987.
Behöver jag egentligen fortsätta :P

Men okej, lite cred ska jag ge filmen, fullt så kass som jag hade förväntat mej var den inte.
Visst, det var ocher-liknande saker i miniformat. Det var smältande telefoner med demonröster. Ni fattar.
Men så var det även 80-talet.
Alla fattar ju varför jag sett filmen. Kelly Rowan a'la åttiotal. Whoop


Spana in trailern ist. Finns inte mycket att skriva. Men se inte detta som en rekomendation heller.
Haha


Kommentarer
Postat av: B.Lus

Nice pick på our lady ;P

2010-08-19 @ 12:49:35
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-08-19 @ 12:53:43
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: mary

camilla, eller hur. speciellt luggen :P

2010-08-19 @ 13:19:44
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: