The Runaways

2010-08-02 20:47:07
Har just sett filmen The Runaways, med bland annat Kristen Stewart som Joan Jett och Dakota Fanning som Cherie Currie (I'm a Cherry Bomb)
Ja vad ska man egentligen säga om handlingen? Den handlar helt enkelt om bandet The Runaways, startat av just Joan Jett.
Mycket av filmen fokuserade på just Cherie.

Vill minnas att min kära Marielle tyckte att Kristen Stewart gjorde en mycket dålig Joan Jett, but I beg to differ. Tyckte hon gjorde en bra rollprestation, speciellt för att vara just übertråkiga Kristen.
Dakota var precis som Dakota alltid är, ruskigt bra!

Jag gillade filmen. Schysst ljus, bra musik, grym story.






Kommentarer
Postat av: Fredrika

Det är de verkligen! Jag köpte dem i London alldeles innan butiken stängdes, för bara 45 dollar på rea. Jag bara "yes!" det var fullträff helt enkelt, sista paret dessutom

2010-08-02 @ 21:21:55
Postat av: Fredrika

Och jag är ju proffs på att ange valutor ser jag... Pund heter det ju :P

2010-08-02 @ 21:38:31
Postat av: Andie

Vill definitivt se denna film!

2010-08-02 @ 21:50:14
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

andie:tycker jag helt klart att du ska

2010-08-02 @ 22:08:43
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: