Två emotexter

2010-12-08 13:14:50
En känsla av tomhet
som gör att jag mår bra
Självkontrollen som höjs
för att en dag bara falla
ner till botten
och ersättas med
en känsla av uppfylldhed
Fylld av ovälkommen materia
som växer i samma takt
som den strypande ångesten
Ångesten som gör
att jag slutar andas
och tvingas fylla min mun
med bitter smak av det
innnehåll som fyller upp min kropp
och skapar en inre kaos
Ända tills jag återfår kontrollen
och känslan av en underbar
tomhet fyller mej igen
och tillåter min kropp att andas
-26/2 -00

Eh, binge and purge much?

Ingen hörde mina rop på hjälp
Jag fick skapa visuella rop
Blodet fick säga
de  ord som inte hördes
Såren fick visa
den smärta rösten inte bar
Ingen hörde fastän jag skrek
Ingen ville se
fastän jag visade
De ville inte veta
Kunde inte hjälpa
förän den dagen
då jag verkligen skrek
Jag skrek med hjälp
av mitt mörka blod
och mitt öppna sår
Jag öppnade hela min själ
och skrek så högt kan kunde
-24/7 -01

Selfexplanitory

Undrar om detta gör mej till en attentionwhore nu ^^

Kommentarer
Postat av: Vivvi

(Känner inte dig men iaf)



Underbara dikter, väldigt tilltalande



Tack för fin läsning



// Vivvi

2010-12-08 @ 15:43:47
URL: http://thedruguser.blogspot.com/
Postat av: Andie

Detta gör dig inte alls till en attentionwhore, du delar med dig av ett mörkt förflutet och det är starkt gjort av dig vännen.

2010-12-08 @ 20:00:56
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Saari

Det som gjorde mig mest ledsen är att det var så länge sedan, och att det pågått så länge. Men du är en tuff kämpe och jag tror på dig och en ljus framtid <3



Jag gillar hur dikterna är skrivna, jag hoppas att du fortsätter skriva dikter. Det kändes fint att du lät mig läsa din poesibok idag, det är ju så personligt. Men vet du vad, jag är med dig all the way baby!

2010-12-08 @ 22:25:15
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: mary

Vivvi:thankyou :)



Andie: neh jag vet ju det egentligen, men ja, tydligen så är ju borderline=attentionwhore. baah. yeah right



saari:ja huga, lite skrämmande att tänka på. Ibland känns det inte så länge, men ibland känns dfet som tusen år.

I know that <3

2010-12-09 @ 20:52:53
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: