Award

2010-02-11 15:11:17
Ugh jag är sämst på att blogga och nu är jag förkyld och patetisk oxå. Tänkte dock skriva ett inlägg eftersom jag fick en award av Andie. Tack tack

den som har fått en award ska:
1). kopiera in awarden på sin blogg.
2). länka till personen som gett dig awarden.
3). berätta 8 intressanta fakta om dig själv.
4). välj ut 8 andra bloggar du vill ge awarden till, länka till deras bloggar och
skriv en kommentar att de har en Award att hämta.


1.Jag är inte intressant, kanske den viktigaste intressanta faktan
2. Jag är extremt självkritisk men det händer att jag blir nöjd med det jag gör
3. Jag har en rätt bra kreativ ådra
4. jag har samlat på lipsmackers å hade (har, nånstans) ca 80 st olika, mycket lypsyl var det
5. Jag är otålig utav bara fan, allt ska hända NU NU NU
6. har slutat röka ca 4 gånger och börjat igen iaf minst lika många gånger
7. Jag tycker att clowner är bland det vidrigaste som finns och att teletubbies ligger på ungefär samma nivå
8. Jag är hemligt kär i Lisa Ray (eller nähä, var det inte så hemligt kanske, haha)

Hm, åtta andra bloggar. Men jag vet inte. typ samma som sist kanske. Orkar inte. Inte nu.
Jag ger en award till Plupp då.

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: