header, jobb, inredning

2010-01-28 17:43:10
Ny header igen, men jag vet inte...tror jag gillar den gamla mer. Vi får se om jag byter tillbaka.

Känns som det varit en helt galen vecka.
Måndagen borde ju helt klart strykas. Jag försov mej, jag tappade min hemnyckel, kunde inte ta mej till jobbet.
Efter den underbara starten gick det mest bara utför, det var full rulle hela dagen men eftersom jag har en öppen blogg kan jag inte gå in på detaljer om det eftersom det rör andra människor vars privatliv jag måste respektera.
Vissa saker kommer säkert komma fram ändå, men inte i nuläget.
Jobbet går bra iaf, tycker det känns riktigt kul att få göra nånting annat än sitta på häcken hela dagen.
Ska köra på i vanlig ordning i två veckor till sen är det dags för nästa uppföljning och då ska det diskuteras om jag ska öka tiden. Jag hoppas på att få utöka med en till dag i veckan snarare än fler timmar per dag. Det kommer hjälpa mej mer att få ordning på rutiner, dygnsrytm och så. På det fyrkantiga livet helt enkelt.

I övrigt så sprudlar jag av inredningsideer, nu ska jag göra om mer eller mindre hela vardagsrummet oxå. Vitt, rosa, stilrent. Kommer bli tokbra men kanske lite dyrt, haha. Med lite tur kan jag hitta mycket på röda korset. Mycket gamla möbler ska ut härifrån, nytt ska in, vissa ska målas om.
Jag är hur peppad som helst.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du har en sån fin blogg!

Ska vi följa varandra med bloglovin? :D

Kramar Julia

2010-01-28 @ 23:22:01
URL: http://juliape.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: