indisk shopping

2010-01-27 04:16:34
Igår efter jobbet hade jag lite tid till övers och eftersom jag redan var inne i stan så tog jag en tur på Indiska. Det hade kunnat gå illa, jag kände mej helt plötsligt helt fantastiskt stormrik med möjligheten att shoppa hur mycket jag ville. På något sätt lyckades jag dock sansa mej och handla med måtta (denna tråkiga måtta).
Kom iaf ut därifrån med en superfin lila kudde och en fjärilsmojäng. Massa fint!

Häromdagen köpte jag två kuddöverdrag i indisk stil på myrornas oxå, så nu har min säng blivit lite pimpad. Jag gillar't.

Tror jag blivit lite arbetskadad redan, haha. När jag handlar brukar jag mest säga hej, tack och hejdå, nu stod jag å tjattrade hejvilt med kassörskan på Indiska, babblade på om mina inredningsplaner och var så gaj å partaj, haha.

Nåja, nu är klockan strax efter fyra på natten, jag ska göra ett försök att sova igen, Puffen väckte mej vid halv tre typ å ville ut. Gaah.

Bjuder på lite bilder innan bara



Fixade även en ram till Indientrycket som jag sen pimpade när jag ändå inte kunde sova


Kommentarer
Postat av: Zandra

Fina saker :)

2010-10-02 @ 16:47:47
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: