secondhand igen

2010-01-23 11:30:38
Igår var jag återigen på en liten second handrunda, men denna gång åkte vi även till Returmarknaden, där jag inte varit, typ nånsin om jag vill minnas rätt. Två våningar med grejer, det var som att stiga in i ett paradis. Whoooaa.

Nåja, vi tar det iordning. Vi började på Myrornas, vilket egentligen var det enda stället vi hade tänkt åka till.
Där hittade jag en supersöt skjorta med kissekatter och två böcker av Sarah Waters. Hon är ju väldigt hyllad in the gay community så jag tänkte jag skulle testa iaf. Fingersmith och Tipping the velvet blev det.


Magneten som syns på bilden är från Röda Korset, den var lite för klockren för att låta bli. Är det nån somg illar Ben&Jerrys så är det ju jag. Summan av det ni ser på bilderna blev 85 kr

På Returmarkanden var jag mest ute efter ramar, skulle ha en tillräckligt stor för indientrycket (fd kjolen), men det blev en mindre ram oxå, till framtida bruk. Tyvärr har jag ju ögonmått som en blind och ramen jag köpte var alldeles för liten.
Nåja, den ska nog komma till användning oxå. Blev även två filtar som jag använder som överkast.
Summa för ramar+filtar 60 kr


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina tapeter! Vart hittade ni dem?

2010-01-23 @ 16:09:34
URL: http://skuggspelsdocka.sonartree.net/
Postat av: Lisa

hej, jo jag undrar vilken sömnmedicin du tycker e bäst? jag är själv inne på den sjätte sorten tror jag och inget verkar funka på mig. kram.

2010-01-23 @ 22:36:25
Postat av: maria

Anna: valde dom i tapetboken som bostaden gav mej, vet inte alls var de kommer från



Lisa: jag kör nu på nozinan och ibland kombinerat med imovane, tycker det funkar bra. men man kan få testa sej fram ett bra tag

2010-01-23 @ 22:53:01
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Rantalicous

Du har något att hämta från min blogg gumman =)

God morgon förresten =) Kram

2010-01-24 @ 08:11:08
URL: http://www.metrobloggen.se/rantalicious
Postat av: Anonym

hej

jag läste my Paris blogg att du skrev att reductil ger motsatt effekt om man är smal, stämmer det verkligen

och vad är det då som händer, går man upp i vikt?

hoppas du kan svara :)

2010-01-25 @ 11:10:38
Postat av: mary

tja iom att du kan få ökad aptit snarare än minskad finns ju risk för viktuppgång ja.



sen tycker jag att det är onödigt att använda sej av sånt när man är ätstörd

2010-01-25 @ 11:33:44

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: