Tjejsnack-senaste gången

2010-01-18 20:21:36
Tjejsnack#40
(fast numera egentligen Tjej&killsnack)

Senaste gången

1. När var du på bio senast & såg vad?

Jag var på bio senast förra veckan, i torsdags och såg Avatar, i 3D. Helt fantastisk film och i 3D blev det nästan lite surrealistiskt. Rekomenderas verkligen om man ska se den, trots att den blir lite dyrare. Dock bara 30 kr extra och det kan det nog vara värt. Dock lätt för mej att säga som blev bjuden på den, men det var en sjukt bra film

2. När köpte du kläder till dig senast & vad?

Mja, du, det måste ha varit innan jul nångång, men jag minns inte vad. Eller ja, det var nog en tröja som jag hittade när jag och Elin var på secondhand runda. Blivit lite kläder till mej själv senaste tiden, mest prylar.

3. När åt du senast utemat & vad?

Det var minsann länge sen, jag minns faktiskt inte när jag åt ute sist. Påminn mej någon? Jag räknar iaf inte att hugga en burgare på max i all hast som att äta ute.

4. När flyttade du senast & varför?

Senaste flytten var i april 2009. Jag flyttade till en mindre och billigare lägenhet då den jag hade inte var tänkt enbart till mej. Det blev (förhoppningsvis) den sista flytten någonsin. För det första trivs jag väldigt bra här och för det andra är jag kräkless på att flytta.

5. När grät du senast & varför?

På nyårsdagen och det var ju pga pappas hjärtinfarkt som ni kanske redan läst om. Inget sedan dess


Kommentarer
Postat av: M-a-l-i-n

sv:ja den är cool men inte riktigt nått jag skulle vilja ha i mitt sovrum :)

2010-01-18 @ 21:53:28
URL: http://mmalliinns.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

Hej, fin blogg :D

Lägg till mig på bloglovin?



hur ä rdet med dig idag?



puss&kram

2010-01-19 @ 09:40:28
URL: http://liiica.blogg.se/
Postat av: rantalicious

Hunnit fundera mer angående bandit kryssningen?? Kramar



ps: Gillar när man trycker på knappen "tack söta du" hihi

2010-01-21 @ 20:51:52
URL: http://www.metrobloggen.se/rantalicious

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: