ansiktsprydnader

2010-07-25 10:50:33

Denna fråga ramlade in på Bloggsvar igår så jag tänkte jag skulle svara på den med ett inlägg oxå.

Ja, varför tog jag bort dem? Septumringen sitter ju kvar men alla läppsmycken är ju borta som många av er redan vet. Det började med att jag bara tog bort den centerade ringen, den hade jag haft i ca 13 år och var en aning less på bara. Sen tänkte jag att jag kunde ju alltid testa att ta ur angelbitsen och se vad jag tyckte om det, trots att de var relativt nygjorda.
Det kändes bra att vara utan, rent på ett sätt. Har ju haft ringar/stavar i fejjset så länge att jag nästan inte visste hur jag såg ut utan, men jag trivdes finfint.
Nu finns det inget som säger att jag inte kommer sätta tillbaka någon av dem igen, tycker ju fortfarande att angelbites är riktigt snyggt, men man får se vad som händer.

Det känns lite som att jag har vuxit ifrån det även om jag nu inte känner mej speciellt vuxen jämt. Jag tröttnade mest på att ha dem, fast jag tyckte om dem.
Men jag menar, jag tog ut tre piercingar och har sju stycken kvar så helt clean är jag ju faktiskt inte haha.

Ska satsa på fler tatueringar istället. Har så många ideer, men det sitter ju mest i pengarna.


 

 



Kommentarer
Postat av: B.Lus

Haha, vet dedär med att växa ifrån dem...tatooooos däremot kan man aldrig få för många av...älskar mina, de visar vem jag är! Gooo foooor it...va blir nästa förresten, nån idé?

massa puss

2010-07-26 @ 13:48:09
Postat av: Fredrika

Ja visst är det snyggt. Och praktiskt som sagt! Det är som att ha ett armband bara

2010-07-27 @ 18:00:15
Postat av: BoelBitar

Nej nej, nypotatis är ett litet skämt. Det ska LÅTA som "småpotatis". Höhö. Verkligen... asroligt...Boel...



Kommenterade i detta inlägget. Ville inte smutsa ner ditt översta inlägg med mitt fjant. Jättesorgligt med katten, det är så hemskt när ens djur dör. :(

2010-07-29 @ 22:04:17
URL: http://boelbitar.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: