Mary Goes vardagsblogg

2010-07-23 20:55:23
Njuter fortfarande av semester(även om jag var in på skopunkten idag). Är tillbaka i Umeå nu, Mariesan följde med så nu slappar vi i min soffa, träffar folk och spenderar för mycket pengar.
Igår träffade vi fina Saari en sväng, åkte till stan och lyssnade på musik.
Idag har jag fått klämma på Moa Fisgris, sötaste lilla skitungen.
Även fått hem mina pälsprinsessor, Dalton tycker att dom är jätteintressanta. Dom är sådär ljumt intresserad av honom.
Jag har för övrigt bytt hårfärg oxå. Lägger in en skum bild på mej och Moa, bara för att den syns bäst där :P

På ena sidan finns en väldigt ljus fläck, det är min blonda fläck, den jag skyller alla korkade saker på. Skitbra att ha en sån. Kanske kan fixa bildbevis på den gångång.

 

Vi åt förresten på det nya knasiga subway igår, gouter eller vad sjutton det heter. FAIL! Kass service, inte lika mycket urval, får inte välja storlek på mackorna och våra morötter hade bäst före datum 18 juli. Määäh!
Och tydligen har det andra subway i umeå blivit skitkasst. Vart ska man äta nu då? Va, va, va??

Nää, annat var det på min tid -sucker en pensionärsuck-

Kommentarer
Postat av: Mariesan

ja den blonda-dumma-fläcken är bra och ha den!



och tänk när vi var unga då var subway subway! nu får vi hålla oss till 7-01! men tänk om dom oxå blivit kassa? vad tar vi oss DÅ till?!?!?

2010-07-23 @ 21:01:44
URL: http://systerharry.com
Postat av: mary

jadu om 7-01 oxå suger vet jag inte vad vi ska ta oss till! då svälter vi ju ihjäl! eller får skolios!

2010-07-23 @ 21:03:33
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Mariesan

då får vi leva på mackor! SKOLIS för fan och kaffe! och cigg!

2010-07-23 @ 21:05:28
URL: http://systerharry.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: