till mina vänner

2010-07-17 09:54:35

Älskar dig inte för din svarta syn
Älskar dig inte för din fejkkostym
Jag älskar dig för ditt stora, stora hjärta


Älskar dig inte för ditt slitna sätt
Älskar dig inte för att det är lätt
Jag älskar dig för ditt stora, stora hjärta


Jag har en säkerhetsnål här för dig, för dig, för dig
Jag pressar in den i hjärtat på mig, för dig, för dig


Älskar dig inte för ditt falska hat
Älskar dig inte för allt ihåligt prat
Jag älskar dig för ditt stora, stora hjärta


Älskar dig inte för dom vänner du har
Älskar dig inte för all skit du aldrig tar
Jag älskar dig för ditt stora, stora hjärta


Jag har en säkerhetsnål här för dig, för dig, för dig
Jag pressar in den i hjärtat på mig, för dig, för dig


Älskar dig inte för det schizofrena
Opåverkade ändå homogena
Jag älskar dig för ditt stora, stora hjärta


Och på min t-shirt där ska jag skriva
Gör det själv och låt det skina
Inne här finns världens största hjärta


Jag har en säkerhetsnål här för dig, för dig, för dig
Jag pressar in den i hjärtat på mig, för dig, för dig


 


Kommentarer
Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Haha, ja verkligen! Var en som hade dött av att spela för mycket datorspel med.

Åh mimikry <3

2010-07-17 @ 12:24:39
URL: http://lillakana.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: