typ av läsare

2010-07-04 18:29:21
Tänkte för ett tag sen på det här med att få fler besökare till bloggen och kom på att ett skitsmart sätt vore ju att lämna massa kommentarer hos storbloggarna.
Så tänkte jag efter lite mer. Fokis läsare är max 12 år typ. Kissies (Dessies och Paows) läsare är korkade blondinfjortisar (dessutom skulle jag hellre dö än att gå in på deras bloggar) och Kenzas är snobbiga rikemansungar.
Är det verkligen såna besökare jag vill ha? Sitter jag då inte hellre på 20 besök om dagen?
I think so.
Hellre besökare som faktiskt uppskattar det jag skriver än folkstorm av 12åringar alt bimbo-ligan. Den får Missy stå för.

(och JAA jag menar största delen av ovanstående läsare, inte ALLA. Vi klara på det nu?)

Annars är ju att kommentera hso andra ett bra sätt att locka läsare. Man vill bara ha rätt sort

Kommentarer
Postat av: Only Me

Kommentera mer intelligenta storbloggar som Egoina, Spiderchick, Knivlisa osv . tips från OM som aldrig kommenterar ngnstans ever typ

2010-07-04 @ 20:51:05
URL: http://onlymememe.blogspot.com/
Postat av: mary

OM:ja precis, helt klart bättre. knivlisa <3

2010-07-04 @ 23:27:27
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Andie

Jag har också funderat på det där med läsare. Visst skulle jag vilja ha mer än de i snitt 70 om dagen som jag har men jag har inte kommit på något bra sätt. "storbloggarnas" läsare är jag inte intresserad av men jag antar att ett smart sätt är att leta rätt på bloggar som man själv gillar och som har liknande stil som ens egen och kommentera, erbjuda att man skriver inlägg om varandra och länkar till varandra, deltar på bloggfester osv (inte för att det finns bloggfester för oss mindre bloggare men wtf liksom man kanske ska få aslet ur vagnen och arra en)



Några av mina funderingar.

2010-07-07 @ 20:26:02
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Ingela

Fast man skriver väl inte för andra om man bara för en 'vanlig' vardagsblogg? Jag känner lite så, jag skiter i hur många besökare jag har, jag skriver för att vänner och familj ska kunna ta del av mitt liv om dom vill. Eller äh, jag skriver egentligen för att jag tycker det är skitkul att skriva strunt på nätet. Haha! Tidsfördriv liksom. Häva skit utan att nån käftar emot osv osv. :P

2010-07-08 @ 00:22:06
URL: http://nitton70sju.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: