vardag, hår, västerås

2010-07-17 17:15:39
Det blir nog mycket "vardagsblogg" nu, men känns ändå bättre än att inte uppdatera alls.
Är kvar i fagersta och bara njuter. Helgen blir rätt lugn, mest pga pengabrist men på måndag bär det av till västerås. Fina Ingela ska haka på oxå, sen kanske Camilla kommer in och möter oss.
Ska införskaffa massa hårpryttlar. Har ny frisyr i åtanke och söta Amy har gett mej tips och råd


Bild på frisyr. klicka för större
(Mariesan säger att jag inte får gifta mej med bruden på bilden, hon är inte alls snäll)

När jag kommer hem till le Umeå ska jag uppsöka bra (läs:billig) frisör för etappklippning och kanske urtunning av håret. Jag har fanimej mer hår än en människa nånsin kan behöva. Visst, det får gärna bli längre men icke tjockare. Gadämmit.

Snart dags att gå ut med vovvar så jag tar och avslutar för denna gång




Kommentarer
Postat av: Fredrika

Du har ju till och med en restaurang din lyckost!

2010-07-17 @ 23:28:28
Postat av: Shiko

Hej!

Jag ber om ursäkt ifall jag har skickat detta innan.



Men jag undrar ifall du kan rösta på min skodesign.

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Om du röstar så kommentra det här inlägget:

http://shikos.blogg.se/2010/july/rosta-pa-min-sko.html#comment



Jag är jätte tacksam! <3

2010-07-18 @ 00:57:34
URL: http://shikos.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: