le mobil

2010-06-06 11:24:16
Meeen så bra, nu har jag hajjat det där med mobilblogg. Detta betyder att om jag på jobbet (eller annan valfri plats) får en snilleblixt så kan jag dra ihop ett mms om denna ide, skicka iväg till bloggen och sedan vidare uttveckla.
"Men Maaary, är det så enkelt kan du ju bara skriva ner ideen i telen så du vet det sen"

Jo, men skriver jag ner små ord i ett sms som jag sparar i utkorgen så lär det inte bli av sen. Eller så är det en dålig ursäkt för att jag ska få pyssla med såna hefftiga saker som att just mobilblogga.
Vi rotar inte mer i det, va.
Kul ska jag ha iaf.

Mary-tekniskt trams
1-0

(förresten, det är nationaldagen idag. I care NOLL)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Neeh en vanlig söndag ju. Orka hålla på och tramsa.

2010-06-06 @ 19:30:29
URL: http://nitton70sju.com
Postat av: Victorian Dreams

Söta smycken, japanska naglar, kawaii kläder

2010-06-06 @ 20:38:56
URL: http://www.victoriandreams.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: