Reklamera mera!

2010-06-12 16:06:02
För jag kan!
Fick lära mej att ta emot reklamationer igår, nämnligen. Klart det är trist att skor går sönder och vi måste ta tillbaka dem, men sånt händer. Och ja, klart det låter skittöntigt och vara nöjd över att kunna en sån sak men allt som leder till att jag blir mer självständig på jobbet gör mej väldigt nöjd. Bara att jag vågar vara mer oberoende av de andra.
Har funnits en del saker gällande kassan som jag varit osäker på och fått ta hjälp men lär mej mer och mer hela tiden. Visst kan jag fortfarande behöva hjälp ibland men det går bättre hela tiden, vilket bara stärker mitt självförtroende.

Kände mej dock inte såå stark när det igår kom drygt 100 kartonger som skulle packas upp. Min rygg dog lite av att bara titta på lasset med varor.
"Mary, du måste säga till när det blir för tungt"
Yeah yeah, like that's gonna happen.
När jag väl är inne i det så skjuter jag bort värken. Okej, det är inte sant, jag bara väljer att skita i det, jag vill bara inte visa att jag kanske inte orkar med det jag förväntas göra. (och nej, inte för att jag är lat utan för att jag har en svag kropp ännu.)
MEN, igår så sa jag ifrån. Eller ja, iaf nästan. Hade tagit kassan ett tag och när det var dags att gå tillbaka till varorna suckade jag djupt :"Jag vill inte gååå dit"
Sara sa att det var helt okej och hon tog över, så jag fick ta kassan och prismärkning. Så jag slapp mer tungt arbete just då, men utan att "vägra".
(inser just att jag inte kan stava till tungt. Fått ändra varje gång, för jag skrivit tugnt. why? jaja, off topic)

Denna helg kommer bestå av vila och vila. Har ont i min arma kropp och behöver ladda batterierna igen.
Blev ju även en extradag på jobbet (helt frivilligt men ändå)
Ocå en sak som gör att jag känner mej halvfånig ibland.
Whoohoo, Mary jobbade fyra timmar extra en vecka. Big deal.

Try my shoes. I can be a big deal.
(haha hajja skämtet där, my shoes, höhöhöh)

nåja, slut på ordbajs

Kommentarer
Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Ser bara ut som de, jag har Mirtazapin, kompletterande anti-depp som gör mig "trött"

2010-06-14 @ 16:18:02
URL: http://lillakana.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Jag har antagit mig ett tungt sommarjobb, det är att vara städerska, trädgårdsmästare och fönsterputsare över sommaren. Tänk våra fönster, jag kommer dö :P

2010-06-17 @ 21:31:28
Postat av: Fredrika

Och nu får jag lite plåster på såren i förskott! Måste ha kläder till imorgon och några naglar. Jag förstörde dem när jag skulle rädda en rosenbuske. Dessutom har jag myggbett....

2010-06-17 @ 21:52:21

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: