fest och regelbrott

2010-05-16 19:20:59
Igår var det party med the bruds. Skopunkt-Sara fyller 30 här i dagarna så när hon slutade jobba igår stod vi alla där utanför, redo att kidnappa henne. Vi var ju tvungen att hålla oss lite dolda för att överraska henne så varje gång dörren öppnades var vi på helspänn, många stackars människor som kände sej utstirrade haha.
Vi körde hem Sara, gav henne en lista på saker hon skulle packa. Mestadels helt värdelösa grejer som träningskläder, bikini och simglasögon men det var mest för att hon inte skulle räkna ut vad som skulle hända. Haha arma flicka.
Efter det fick hon ögonbindel och vi körde hem till Elin (ja, petra körde, jag kör hemskt dåligt) där festen skulle vara.

Vi grillade fläskfile, gjorde en fantastiskt god potatissallad och så skålade vi med bubbel med jordgubbe i. Smaskens.

Jag hade tre regler för kvällen. Ingen singstar eftersom jag sjunger hemskt dåligt, inget dansande på krogen eftersom jag ser ut som en bergsapa med tics och ingen kubb, av rena principskäl. Men som alla vet är ju regler till för att brytas och så blev det givetvis även då. På alla tre. Men jag hade massa roligt. Jag var dock inte vidare bra på kubb haha. Vi i "vi som är under 30"-laget fick ganska mycket dyngstryk.

Vi kom dock inte in på krogen föränn vid halv ett tiden och runt denna tid börjar minnet bli lite luddigt, men jag kommer iaf ihåg att jag och Petra gick till bussen tillsammans när vi skulle hem. Dock gick filmen av helt nånstans under bussfärden hem.
Haha å jag är ju så snäll. Hon skickade sms vid tvåtiden för att höra att jag hade kommit hem ordentligt, tackade för kvällen och sånt. Jag är då helt övertygad om att jag skickade tillbaka ett snällt och utförligt svar. Kollade utkorgen idag. Det hon fick var "Tack själv. vi ses". Jag är så snäll, haha.

Nåja, jag hade iaf sjukt roligt och hoppas på mer upptåg med mina skotjejer

Jag som absolut INTE sjunger

 


Kommentarer
Postat av: saandraa

haha ja ;) fett billigt ju ;D hittade ett par klackar där för 50 ;o

2010-05-16 @ 22:26:07
URL: http://apsatss.blogg.se/
Postat av: Andie

Det låter ju som att du hade en grym kväll med arbetskompisarna.

2010-05-18 @ 13:32:43
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: maria

Andie: det var väldigt roligt :)

2010-05-18 @ 14:49:42
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: