Bloggfavoriter

2010-11-23 12:31:57
Dagens utmaning och den sista är att mina bloggfavoriter.
Finns många som jag tycker är bra, men jag väjer ut några.

Jag gillar såklart Andies blogg och det handlar inte bara om att hon är min vän utan att hon skriver om intressanta saker med ett bra språk. Man kan få många bra tips från hennes blogg. Jag tycker absolut ni ska ta er en titt på den.

Sen har vi Dissociativ, the lovely Saaris blogg. Även detta handlar inte om att hon är min flickvän, jag har följt hennes blogg under längre tid än så. Hon skriver om viktiga saker med ett språk som man blir helt hänförd av. Det dyker även upp musiktips och videobloggar och en och annan novell som man definitivt bör ta sej tid att läsa.

En annan bra blogg är These Dreams of mine, som finaste Lotta skriver.

Finns otroligt många bra bloggar men jag får ju sitta en hel dag om jag sla räkna upp alla. As far as storbloggare goes är Fokis den enda jag läser (oftast skummar igenom).


Kommentarer
Postat av: Andie

Nawwww vad gulligt av dig!

2010-11-23 @ 17:51:29
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: