Dag 2- Därför bloggar jag

2010-11-18 15:52:59
Nu ska jag skriva lite om varför jag bloggar. Jag har alltid föredragit att uttrycka mej skriftligt istället för muntligt.
Jag kan uttrycka mej på ett helt annat sätt när jag skriver.
När man skriver kan man ge texten mer tanke än när man bara hasplar ur sej saker.

Jag skriver för att ventilera, bearbeta och (försöker) roa. Dela med mej att mitt liv och mina upplevelse, på gott och ont.
Tycker om att dela med mej att bra böcker och filmer, vill att andra ska få chansen att se/läsa någor jag själv har uppskattat. Eller helt enkelt för att varna om en skitfilm haha.

Jag har haft en del bloggar innan, men det har varit självömkande trams som varken gett mej eller läsarna något alls. Jag tog mej inte framåt med den sortens skrivande och inte var det roligt att läsa heller.
Jag använder ofta min blogg som en sorts dagbok eftersom jag lätt får skrivkramp när jag sitter med papper och penna a'la oldschool.

Ja vad mer finns att det tillägga, det är väl största anledningarna till att jag bloggar

Kommentarer
Postat av: Saari

Jag tycker ändå inte att du ska avfärda det du skrivit förut, det är ändå en del av dig, men jag tycker om att du verkligen söker dig till att bli konstruktiv i ditt skrivande. Jättebra!



Jag gillar det här med tema-bloggning, kanske ska göra samma sak :)



Puss! <333

2010-11-18 @ 23:17:30
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: