Dag 3, något försenad

2010-11-21 18:00:21
Mina tre största intressen då.

Film och musik ligger högt på den listan. Det går inte en dag utan musik och jag tittar på film så fort det dyker upp en schysst rulle. Sen vet vi ju alla att jag inte bangar på attt se en bra film flera gånger haha.

Läsa och skriva är en passion oxå, även om läsandet kan gå i perioder. Det är oftast så att antingen läser jag eller så ser jag film, sällan både och. Varit ganska slow med nya filmer senaste tiden men har tagit mej igenom ett par böcker.

Sist måste jag nog säga djur, men det är nog ganska uppenbart så jag för tillfället sitter med ett halvt zoo hemma. Känns lite bisarrt att säga att man har sex katter och en hund. Planen är ju dock att reducera till tre katter (hur ont i hjärtat det än gör).

Det är väl de tre saker jag tycker bäst om, även om det nu egentligen blev fem saker, men det är ju ganska relaterade till varandra så jag bestämde att jag fick göra så XD

Kommentarer
Postat av: Saari

Jag blev faktiskt förvånad över att du valde att inte skriva om din skofetishism ;)

2010-11-21 @ 18:35:05
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: mary

hahha den är ju så uppenbar iaf XD

2010-11-21 @ 18:37:31
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: