I let myself be sincere

2010-11-12 21:23:24
Another week passed by. Varit en ganska svajig vecka, mitt humör har inte varit att lita på riktigt. Som tur nog var det inga djupa dippar och jag lyckades vända det innan jag började slå på mej själv alldeles för hårt. Jag måste lära mej att sluta vända allt mot mej själv, att vissa saker faktiskt beror på att det är JAG som är DÅLIG.

Trots vissa motgångar har veckan ändå varit ljus till stor del, pga henne.
En hel del film, mys, prat, kyssar och rökpauser har hunnits med. Middagar, hallonpaj, kattungemys.
Hon kom i precis rätt tid och drog ur mej ur det mörka, det tunga.
Jag ler. Hon är ljuset.

På tal om ljus så är det vitt ute. Väldigt vitt. Det är väldigt mycket vinter här nu, det går inte att förneka.
Att det nu bara kommer bli kallare och kallare och att vi inte får värme igen på typ ett halvår får mej att vilja bli eremit. Jag HATAR kyla. Snö är mest en irriterande bisak, men kylan. Come on, jag är inte gjord för att tåla hundra minusgrader (läs:ca25).

Avveckla vintern tack.

Nu räknar jag timmar fram till tisdag och Saari. Men lite kvalitetstid med Moa Fisgris imorgon oxå.

Jag <3 henne




Kommentarer
Postat av: Saari

Är det normalt att jag saknade dig direkt när du gick?



Jag känner samma sak, att du trädde in i precis rätt stund... Det är helt otroligt, undrar om det är sant ibland. Det kändes i alla fall att du varit lite sliten i veckan och jag hoppas att du känner att du kan luta dig mot mig. Jag vill vara där för dig, alltid. Du förtjänar det bästa.



PUSS!

2010-11-12 @ 22:00:40
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: