you wanted love

2010-11-27 13:13:49

Detta Är kärlek, trygghet, värme.

Trots en riktigt dålig så blev det så lugnt och mjukt i hennes famn, jag fick kontroll över mina andetag igen.
Det är trygghet att somna med hennes hand i min.
Vi kollade på Idol och jag bestämde mej för att hejja på Minnah :P
Vi började kolla lite på film men tröttheten tog överhand och vi somnade tidigt. Eller ja, kring halv tolv men det är tidigt när det kommer till oss. Galet sent om man jämför med min vanliga tant-standard haha.

Idag blir det fika med en vän till Saari sen en sväng till mitt dollhouse för att kolla till alla sex prinsessor :)


Kommentarer
Postat av: Saari

Det finns inget bättre än att somna med dig, hand i hand.

2010-11-27 @ 20:10:20
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: