Foto

2010-10-01 11:32:58
Eftersom jag för tillfället inte har nånting jätteintressant att skriva så bjuder jag på en bild ist. Satt och browsade igår (vet fortfarande inte svenska ordet för det) efter Kelly Rowan bilder (nääh?!) och snubblade på en bild som var to die for. Det var inte bara hon som gjorde bilden fin utan just hur den var fotad. Sen är jag ju en sucker för svartvita foton.

Har just letat igenom google igen för att hitta källan till bilden men icke, den dyker inte upp igen, gadämmit. Iaf, den är svartvit till att börja med. Sen finns det något vackert men ändå sårbart över bilden och det faktum att hon inte ser ut att vara medveten om kameran. I löööv it.
Trixade lite med den sen, med ljus och kontrast och hela paketet. Blev ganska nöjd, fast texten hamnade för långt upp och jag inte orkade ändra.

 


Kommentarer
Postat av: Plupp

Håller med dig om att det är något alldeles speciellt med svartvita foton. På något sätt så känns dom så mycket mer nära.

2010-10-02 @ 20:05:31
URL: http://fialicious.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: