video-fail

2010-09-09 22:30:26
Remember videon jag blev så inspirerad av? Well, jag sa ju att jag skulle trixa ihop en egen och det har jag spenderat de senaste dagarna (senaste veckan?) med att göra.
Varit blod, svett och tårar inblandat i det hela. Mja okej, kanske inte så mycket blod. Svordomar, svett och tårar.
Hur som haver så satt jag med det sista pilleriet idag och finally, den blev klar.
Laddade upp den på youtube så jag skulle kunna dela med mej av den men nähärå, tji fick jag då.
WMG snappade snabbt upp att jag hade minsann lagt vantarna på deras låt och claimade genast sina rättigeheter.
I och med det så blev klippet blockerat, såvida man inte är inloggad med sitt youtube-konto.

Har försökt lirka lite med dom, skrivit snälla saker om vem som har copyright på vad, så vi får väl se vad dom händer.
Det som är lite irriterande är ju att jag har använt samma låt som videon ovan, men henne skulle de då inte bråka med. What's up with that?

(and what's up med detta extremt svengelska inlägg?)

Aja, i bästa fall dyker mitt mästerverk upp här snart.
Men ni som har ett yt-konto och vill se videon så finns den här

Kommentarer

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: