Avslut

2011-08-19 17:13:21

 

Efter ca ett och ett halvt år på skopunkten är det nu dags för att avslut. Med ny butikschef och förändringar i personalgruppen blev det inte möjligt för mej att fortsätta.
Jag har inte riktigt reagerat alls längre, bara accepterat ett avslut.
Det känns dock sorgligt att ta farväl av personalgruppen och att sen inte få fortsätta arbeta på en plats jag verkligen trivs på.

Det är så väldigt mycket som pågår i mitt huvud nu, det är fortfarande en del kaos. Många tråkiga besked i övrigt har nått mej, jag känner mej överväldigad.


Kommentarer
Postat av: Saari

Du vet att du gjort ett bra jobb och att du varit uppskattad som anställd och som arbetskamrat. Som jag sa, du var som fisken i vattnet där! Var OTROLIGT nöjd med din insats. Det var förjävligt att de inte lät dig stanna där du trivdes så bra, men det kan komma bättre alternativ också. Synd bara att allt är så ovisst.



Önskar att jag kunde göra dig trygg. Vi får rita upp scheman här hemma för att hålla rutinerna. Det är nog det enda vi egentligen kan göra innan du hittar något annat som är tillgängligt och passar.



Jag skulle anställa dig. Bli min hemmafru ett tag, hehe.

2011-08-19 @ 17:38:00
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Yolanda

Vad synd att du inte fick fortsätta fast du trivdes så bra! Kram

2011-08-19 @ 17:59:52
URL: http://bergochdalvanaa.wordpress.com
Postat av: julia

har följt dina dagböcker sen skunktiden (utan att vara ett creep hehe) har aldrig lämnat någon kommentar förut, dumt nog. vill mest skriva att jag tycker du verkar vara en himlans fin tjej och jag hoppas det löser sig för dig. ett avslut på ett ställe är alltid början på någonting annat, även om det känns tungt. kämpa på!

2011-08-19 @ 19:44:13

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: