Dan

2011-08-20 13:08:52

 

Fick höra denna nyhet häromdagen. Jag reagerade mer än jag trodde och kanske mer än jag borde. Jag och Dan bodde på ett behandlingcenter tillsammans. Han var en jättefin kille, vi hade många fina pratstunder även om han hade sina mörka sidor.
Sist jag träffade Danne var i augusti 2004, strax innan jag flyttade till Göteborg. Vi var ute, tog en öl och småpratade. Livet såg rätt bra ut för honom.

Det känns otroligt sorgligt att det inte fungerade för Danne, att hans mörka sidor tog över.

Vila i frid Danne, jag minns för alltid våra pratstunder!


Kommentarer
Postat av: Saari

Även om det var länge sedan så är det klart att man blir påverkad. Det är så hemskt när någon man känner dör, fy sjutton (är det mest intelligenta jag kan komma på nu, fy sjutton).

2011-08-21 @ 11:43:02
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: mary

jo precis. även om vi inte hade setts på länge är de ju jättetrist. Har ju tänkt på honom då och då och hoppats att han har det bra å så.

2011-08-21 @ 11:46:27
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: