Sminktips

2011-08-21 12:58:22
Tänkte skriva lite om mina favoritprodukter gällande smink.
Som jag tidigare nämnt är e.l.f eyeshadow primer en helt fantastisk grund, vill aldrig vara utan den igen.

Två av mina favorit ögonskuggor är Make up stores eye dust i amazonas (grön) och godess (roströd). (det var amazonas jag använde i senaste videon)
Har även nyligen köpt Viva la divas roll on eyeshadow is silver, guld, svart och rosa, tycker dom är pretty awesome





Gällande eyeliner så har jag ingen direkt favorit, men kör på e.l.f nu, men jag brukar föredra eyeliner i pennform, den är lite lättare att hantera och få en bra linje.
Kajalpenna har jag bara en från HM, inte direkt toppkvalitet men den får duga for now.

Ett av de senaste köpen från elf är en Beautyschool eyeshadow palette smokey, med sex färger, som jag verkligen gillar oxå.


Köpte även en bunt sminkpenslar från elf som jag tyckte mycket om.

Nåja, marys beautyschool. Hoppas ni hade nån nytta av den :)

Kommentarer
Postat av: jessica jones

köper du e.l.f sminket från nätet eller i någon butik? puss

2011-08-21 @ 17:22:29
URL: http://www.cherryfuck.se
Postat av: mary

Jessica: Jag köper det via nätet, från elf's sida

2011-08-22 @ 10:49:37
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: