Flätande, läsande, chillande

2011-12-17 14:22:34
När Saari frågade hur lång tid jag ville ha på mig för att fixa hennes hår sa jag iaf att jag behövde hela helgen, åtminstone fredag och lördag. Det är mycket hår, mycket flätande och det gör ont i händerna. Tror jag behövde två dagar första gången.
Efter ca två och en halv timme var jag klar, hade flätat mer än förra gången (alltså, använde fler dreads) och det enda var att knogarna på högerhanden ömmade lite.
Vi kollade klart på hela tredje/sista säsongen av United States of Tara och vi ber till högre makter att det kommer en säsong 4 för sådär kan det inte sluta.
En färdigdreadad (bakfull) Saari
Idag blir det nog mest tid åt läsande. har en bok på 334 sidor som jag måste läsa klart innan tisdag (nu är jag på 71 sidor/dag för att bli klar), men den är väldigt spännande så det känns roligt.
Återkommer om den sen, lite recension.
Nu sitter jag mest och lyssnar på senaste Within Temptation-plattan och tar det allmänt lugnt. Känns skönt att vara den i hemmet som inte är bakis haha.
Sen, Women's murder club som inte blev av igår.
Hell to the yeah
(Jane Rizzoli är på mitt lag här haha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är flitig och duktig! Känns som en skön lördag trots att jag är ehum... ja, sliten.

2011-12-17 @ 14:53:16
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: mary

haha saari, really. vad underligt

2011-12-17 @ 14:55:32
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Vora

ja håller med uti united states of tara. älskar den serien men seriöst.. låt det inte sluta på det viset :(

2011-12-18 @ 00:00:19

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: