Hur känd vill man vara?

2011-12-17 15:59:08
Denna kommentar är från Saaris blogg och det är sånt som får mig att fundera på hur "stor" bloggare jag vill vara egentligen.
Min statistik har ökat från ca 30-40 till runt 100-110 läsare per dag senaste halvåret, Saari har uppåt 200/dag.
Jag vill såklart att många ska läsa det jag skriver men jag vet faktiskt inte om jag skulle vilja bli igenkänd på stan som bloggaren Mary.
I somras var det en tjej som vände sig om på bussen och bara grattade oss för förlovningen. Vi måste ha sett ut som två fågelholker i tre sekunder innan hon förklarade att hon var en bloggläsare.
Shit.
Träffade en läsare i höstas med, men ja det var en.
Jag vet inte, jag tror jag skulle bli paranoid om jag var känd (nåja, b-känd).
"Kolla, bloggaren där!"
Scary shit

Kommentarer
Postat av: Josefin

Lite läskigt ... :/



Jag kan förstå din ambivalens. Det är roligt att folk läser och uppskattar det man skriver men man vill ju kunna gå till ICA utan att behöva vara "bloggaren".

2011-12-17 @ 18:39:56
URL: http://myfriendsareinmyhead.wordpress.com/
Postat av: Josefin

Faktiskt inte. Det var många som tog kontakt med mig via Internet men det är bara en som har kommit fram till mig IRL …



Sen är jag en sådan som ändrar frisyr/hårfärg väldigt ofta så folk har dåligt koll på hur jag ser ut för tillfället. :P

2011-12-17 @ 18:56:39
URL: http://myfriendsareinmyhead.wordpress.com/
Postat av: deadpassive

du och saari är rätt så 'modiga' genom att ni skriver om era problem i bloggen, postar bilder osv.

jag skulle aldrig någonsin göra det.

min blogg är my home away from home.

jag vill kunna skriva VAD SOM HELST, utan att det kommer fram vem jag är...om det ens spelar någon roll vet jag inte.

men jag vill ha det såhär.

2011-12-17 @ 19:58:20
URL: http://deadpassive.blogspot.com
Postat av: Sania

Haha, jag träffade en tjej på toan på en krog. Jag kände inte igen henne, men tydligen var det tjejen som skrivit på min blogg att jag är vacker och att jag skriver bra. Hon sa att jag var snyggare i verkligheten och var verkligen exalterad. Jag rodnade!



Jag vet alltså hur det känns - det är awesome! ^^

2011-12-18 @ 01:06:14
URL: http://sania.blogg.se/
Postat av: Andie - med pyret i magen

Jag tycker att det är urhäftigt att ha många läsare men det är ju ännu roligare att få många kommentarer. Det skulle vara kul att träffa på "okända" läsare också. För de som läser hos mig känns mest som kompisar även om det säkert inte är så om man ska se det statistiskt.

2011-12-18 @ 22:23:19
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: