scribble scribble scribble

2011-12-21 14:57:09
Hade ett fantastiskt skrivarflöde igår, det var så skönt att bara skriva, skriva.
Okej, nu låter det ju som jag skrivit en hel bok redan men egentligen har jag skrivit en sida men mycket av det som skrivs ner raderas ju.
Eftersom jag vet att mina bästa ideer kommer när jag ska sova hade jag ett block och en penna på sängbordet och jadå, det skrev nerklottrat lite innan Jane Blund hade knockat mig.
Ska ta en timme senare då jag bara skriver, allt som kommer fram sen får man se hur mycket av det som blir kvar.
Men det är gött att ha kommit igång.

JagJag ser hopplösheten i hennes ögon när läkaren stämplar henne med ännu en diagnos.
Ordet lyser svart på papperet lika starkt som skräcken i hennnes klarblå ögon.
Detta ord som betyder så mycket, som kommer följa henne för resten av hennes liv.
Sjukdomen hon kanske kan tämja men aldrig vinna över.  ser hopplösheten i hennes ögon när läkaren stämplar henne med ännu en diagnos.
Ordet lyser svart på papperet lika starkt som skräcken i hennnes klarblå ögon.
Detta ord som betyder så mycket, som kommer följa henne för resten av hennes liv.
Sjukdomen hon kanske kan tämja men aldrig vinna över.
Jag ser hopplösheten i hennes ögon när läkaren stämplar henne med ännu en diagnos.
Ordet lyser svart på papperet lika starkt som skräcken i hennnes klarblå ögon.
Detta ord som betyder så mycket, som kommer följa henne för resten av hennes liv.
Sjukdomen hon kanske kan tämja men aldrig vinna över.

Hell to the yeah!
Nu, Womens Murder Club.
puss på er

Kommentarer
Postat av: Ida Sugarheart

Du skriver väldigt bra vännen, ser fram emot mer när det kommer. Kramar

2011-12-22 @ 12:37:50
Postat av: Andie - med pyret i magen

Yay, duktiga dig!

2011-12-22 @ 22:22:28
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: