Sista minuten, as always

2011-12-19 16:41:08
Idag tog jag mig äntligen till stan för att shoppa julklappar, jag väntar alltid till sista minuten och det är lika drygt varje år.
Jag var inte det minsta peppad på att åka till stan, satt och gnällde på Vågen och försökte komma på ursäkter för att slippa.
Nåja, nästan alla klappar är klara nu och jag fick mig ett par nya byxor som planerat. Hittade en jättesöt godisrosa klocka oxå, som fick följa med hem. Haha, nu lät det som jag stal den, det gjorde jag förstås inte.
En sista sväng på onsdag så är jag redo för julen sen.
Pfft, vem försöker jag lura, jag är aldrig redo för julen men det är ju bara att gilla läget, julafton kommer iaf. Det gäller väl bara att göra det bästa av situationen.
Var även på bibilioteket idag, lånade böcker för första gången sen 2008, haha. Blir en del läsande nu.
(Tess Gerritsen, orginalspråk, Rizzoli-serien, big whoop)
Nya brallor. HM, 199 kr
(hemskt osmickrande bild ser jag nu haha)
Klocka, Kejll&co, 79 kr

Kommentarer
Postat av: Marie

Ge mig klockan! Fast gärna i lila:P eller turkost:P

2011-12-20 @ 07:54:21
URL: http://medlivetsominsats.bloggplatsen.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: