Skriver igen

2011-12-27 12:40:36
Efter en bunt tips på facebook igår har jag påbörjat ett nytt skrivprojekt, blir väl en form av novell igen.
Den handlar om mig men är varken skriven i jag-form och jag kommer inte använda mitt eget namn, då jag vill ha lite distans till det hela.
Den kommer att handla om min högstadietid och många av er vet ju redan att den inte var någon dans på rosor.
Nu hoppas jag bara att jag ska kunna göra något vettigt av det hela, utan att totalt förlora mig i minnen och gå sönder helt.
Distans.
Viktigt.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Xannadou

Vart fick du tag i de där bruna linserna och hur mkt kostade de? De är väldigt vackar. :)

2011-12-27 @ 13:23:37
Postat av: Saari

Yay! Skriv skriv skriv!

2011-12-27 @ 16:07:57
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Andie - med pyret i magen

Distans är bra och jag tror att det blir lättare att hantera vissa känslor och minnen om man kan åsidosätta vissa element av sig själv när man skriver om något sådant som du nu väljer att skriva om. :-D

2011-12-28 @ 19:31:25
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: