Snuslyxproblem

2011-12-16 17:39:04
Uh imorse var det inte ball att vara jag. För det första var jag trött och hade ingen lust att lämna sängen och för det andra hade jag typ nästan noll snus kvar.
Jag behöver alltså pallra mig till affären innan mitt möte kl nio. Ugh.
8.47 står jag utanför både ICA och Coop och inser att dom är morgontrötta med och däremed ÖPPNAR kl nio.
Long story short, jag fick snåla på snusen under de timmar jag var på vågen. The luxury of it all.
Men Vågen, där fick jag stolt visa upp mina dagbokskort med schyssta siffror och jag påpekade att jag inte hade tagit vid behovsmedicin på hela veckan. Victory!
DBT'n börjar göra sitt nu, det kommer mer automatiskt och det hjälper.
It works if you work it baby!
Nu har svengelskan spårat ur till den gräns att jag känner att det är dags att lägga av och återkomma när jag har något vettigt.
Hela denna helg ska bestå av Women´s Murder Club och isättning av dreads på Saari

Kommentarer
Postat av: Sania

Jag rådiggar din frisyr! Tummen upp (Y)

2011-12-18 @ 01:08:11
URL: http://sania.blogg.se/
Postat av: mary

sania, jag antar du menar dreadsen på bilden längst ner. Det är Saaris hår, de dredsen jag satte in

2011-12-18 @ 10:45:26
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: