Uh, vomit

2011-12-11 10:45:03
Min emetofob till sambo var inte helt nöjd igår. Efter att stackars Mischa spenderat två dagar med att kräkas blev det min tur. Först trodde jag att det bara var hangover from hell men när jag började kräkas upp inälvor (jaja jag överdriver) så var jag inte så säker.
Olivia hade spenderat morgonen med att kräkas, stackars emetofob som hon är.
Marielle kräktes innan hon somnade och mådde knas på vägen hem.
Lite för mycket för en baksmälla?

Okej, lite mycket äckelheter nu. För övrigt, emetofobi är fobi för att kräkas, lärde mig nyss att det ens fanns ett ord.
Ni kan ju då ana vad emetofili är. Nästy

Nu mår jag bättre iaf

Kommentarer
Postat av: Saari

Det är ju ett under att jag inte verkar vara smittad än. Hoppas jag slipper, fy sjutton. Det har varit några jävliga dagar alltså.

2011-12-11 @ 13:07:11
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Lina

Nä fy, emetofili är inget man vill tänka på. Schh!!!

2011-12-11 @ 14:55:33
Postat av: jessica jones

och jag kunde inte sova i natt för jag mådde så illa. gick upp o fontänspydde vid 8 o kunde somna gott efteråt

2011-12-11 @ 22:38:49
URL: http://www.cherryfuck.se
Postat av: jessica jones

ps. din blogg har blivit så rolig senaste tiden tycker jag! humor o skämt o så, det gillar jag! sitter o småfnittrar när jag läser den

2011-12-11 @ 22:39:34
URL: http://www.cherryfuck.se

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: