where's my flow?

2011-12-22 18:52:28
Jag sitter och stirrar på word-dokumentet, ändrar något ord här och var men annars står det stilla. STILLA!
Jag fastnade på vem själva berättaren egentligen är, men även när jag kom förbi det hindret så stod det stilla.
Jag saknar mitt flow jag hade. Seriöst, hur får jag det att lossna igen?
Har skapat en skriv-lista på spotify, får se om det kanske hjälper.
Jag vet inte ens hur långt jag har tänkt att detta ska bli men jag känner iaf att det inte är klart. Jag kommer bli knäpp om det inte släpper snart.
Köpte laktritsglögg idag. Så sjukt vidrig. Jag som ville dricka glögg och bli kreativ. Men tänk er en blandning av rödvin, jägermeister och hembränt. Typ.
Okej, nu blir jag knäppare än vanligt. Måste hitta på något.

Kommentarer
Postat av: Andie - med pyret i magen

angående flödet så ska du komma ihåg att ditt undermedvetna jobbar hela tiden med detta och när du minst anar det så kommer det tillbaka och då kan du inte skriva fort nog för att allt vill bara ut. Så stressa inte.



angående glöggen, vem fan kommer på att blanda ihop en sådan häxblandning och sedan sälja det som glögg? Förstår att du tycker det var vidrigt för det låter vidrigt.

2011-12-22 @ 22:44:46
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: mary

Mycket bra fråga. Rent ut sagt. Nasty shiet

2011-12-22 @ 23:13:25
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: