Vitt

2011-12-05 08:51:21
Vaknade klockan 5 imorse. Kroppen kände sig utvilad men huvudet vrålade att jag skulle sova mer, klockan var ju bara fem.
Tog en snabbtitt på facebook och inser att nästan varenda umeå-vän har skrivit om snö.
Jojjomen, visst fanns snön dör ute.
Men det gör inget, jag ville ha den nu. I lagom mängd, för att ljusa upp lite.
Herre min herde, är det där mina ord? Sitter jag och föredrar snö före mörker?
Mörkret brukade inte påverka mig så mycket, men det senaste året har det varit överväldigande. Förra vintern var hård mot mig med evigt mörker.
Nåja, nu önskar jag mig inga drivor av snö, jag har ingen önskan om att kunna bygga snöslott med tillhörande snögubbar.
Lite ljus bara. All I need.


Kommentarer
Postat av: deadpassive

du passar i brunt hår!

är det din 'riktiga' hårfärg?

2011-12-05 @ 14:36:39
URL: http://deadpassive.blogspot.com
Postat av: Saari

Haha, när DU till och med tycker att snö är okej så har det varit en alldeles för lång höst. Lite ljusare ute nu känns faktiskt helt på sin plats.



Ps. du är snyggast!

2011-12-05 @ 16:09:08
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: Andie - med ett sparkande pyre i magen

Till och med jag tycker att det är helt okej med snö nu, precis som dig vill jag ha lite ljus på marken istället för gegga. Men kylan kan ju iofs få vara på annan plats. BTW är du jättesnygg på bilden bara så att du vet.

2011-12-07 @ 21:11:11
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Anonym

ja ljuset är verkligen välkommet. dock inte kylan som sagt, uuugh



tack :D

2011-12-07 @ 21:14:26

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: