Kattungarna

2011-02-23 20:54:17
Andie frågade om kattungarna så jag tänkte berätta om dem.
Tala bor ju kvar hos mej, hon är en väldigt lillgammal liten kisse. Oftast sitter hon och filosoferar, hon ser ut som en liten buddhist och är väldigt mammakär. Hon hänger efter Wilma som en svans, men att sova tillsammans med Stella är oxå mys när man är Tala.

 

Mischa och Alvin (en gång Amina) bor nu hemma hos Saari. Mischa är en riktigt myskille, vill alltid gosa och har en seriös volym på kurrandet, han är som en liten motor. Alvin är väldigt social han med men inte lika mycket för att gosa. Han kan ligga i knäet en liten stund men känner sej lite ambivalent till om det är mysigt eller inte. Men båda mår finfint.

 

 

Stina bor hos min kompis Jessica och är en mycket social och gosig dam vad jag har hört. Henne har jag tyvärr inte träffat igen sen hon flyttat men fått en bild och jag vet att hon har det bra


Kommentarer
Postat av: Saari

Tänk att alla dina katter blev så fina små personer, välanpassade katter! Stabila i psyket (trots att de har Wilma som mor, hahah) och bara så underbara. För mig är hela kullen mer än bara kattungar. Jag älskar dem högt och jag älskar att dalta med mina två små <3



Skönt att inte ha den där otroliga separationsångesten, alla är inom räckhåll :) Och vilken tur du/vi haft att allting har gått så bra! Det är en lyx som inte alla är förunnade. Man vet ju aldrig sådant.



Puss på nacken

2011-02-24 @ 20:49:05
URL: http://dissociativ.blogg.se/
Postat av: maddeh

ska du sälja katten du har kvar? isf för hur mkt?

2011-02-27 @ 12:10:19
URL: http://maddiish.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: