Mitt spöke

2011-02-21 17:00:41
I min ungdom hade jag en underbar vän, hon var den finaste man kunde hitta och jag litade på henne.
Vi hade otroligt roligt tillsammans, allvar, fest eller bara umgås.
Tyvärr gick hon bort för ett par år sen, ingen vet varför.
Jag sörjer och saknar henne fortfarande.

Skepnaden av henne finns kvar, jag ser henne ibland.
Vi pratar, men orden går rakt igenom henne.
Det är bara ett skal av hennes forma jag, skepnaden kan ändra form och färg varje dag.
Jag skriker ut mitt vanmakt, min frustration, min kärlek men ett spöke är inte mottaglig för känslor.

Det värsta är att aldrig kunna sörja ordentligt. En vän har gått förlorad men så länge hennnes skepnad finns kvar så hänger jag kvar i hoppet, i tron om en förbättring, en förändring.

The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same

I didn't get around to kiss you

Goodbye on the hand
I wish that I could see you again
I know that I can't


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg :)

2011-02-21 @ 17:34:59
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2011-02-21 @ 17:35:25
URL: http://knawsiigt.bloggplatsen.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du ha chansen att bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-02-21 @ 17:40:11
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Lilly

Usch vad sorligt. :( Beklagar sorgen!

2011-02-22 @ 23:49:33
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: