elf

2011-01-22 14:56:08
Hämtade ut mitt smink från e.l.f igår och tänkte jag skulle skriva lite om det.

Single eyeshadow Charcoal.
Gillade denna skugga för den var inte sådär kolsvart utan perfekt att bara skugga lite med.  Har inte hunnit testa den alltför mycket ännu men so far so good.
Priset ligger på 43 kr


Lip Plumping Glaze Wink Pink

Ett läppglans med diskret färg som ska ge en Angelina-lips. Jag gillade färgen, bara en svag nyans av rosa, dock tycker jag inte man blev alltför plutig i truten.
För er som testat Theralen och fått det på läpparna kan förstå hur glansen känns. Stickigt, lite brännande. Tur att det fort går över.
Pris 18 kr





Kommentarer
Postat av: Betty

Tycker att isadora plum ger en bra effekt. Deras plum är jätte bra. de flesta tidningarna ger dem högsta betyg på budget plum. Har den i färger rött med shimer och med mörkrött. Den med bara mörkrött heter typ bitter white ser ut som ett läppstift med glans. tror det finns i ljusrosa. Och det ger angelina mun, utan att stickas. tycker du borde prova den kram

2011-01-22 @ 18:05:12
URL: http://bettylife92.blogspot.com
Postat av: mary

Betty:Tack för tipset, ska spana in den :)

2011-01-22 @ 21:00:09
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: