bokomslag

2011-01-14 23:11:55
Vad kul att så många har anmält sej till tävlingen hittills. Paketet ligger här färdigförpackat och väntar på en adresslapp, men som sagt, jag drar vinnaren på söndag.

Själv sitter jag och påtar på med lite ideer till ett bokomslag, men känner att jag måste ta paus tills jag lyckats få igång Photoshop. Känner inte ens lite proffisionellt med ett omslag som är knaggligt byggt i paint.
Det är då inte jag som har skrivit en bok (ännu?) utan my partner in alcohol, min käre Krylbo-ganster Jonas Lind.
Några av mina redan färdiga förslag (då speciellt baksidans omslag) finns publicerat på Jonas blogg, men kan lägga in en sneakpeak här

Nu ger jag uppp att försöka få bilden att komma fram som en den. Alltså, i ett litet popup fönster. Men nej, heter man blogg.se vill man inte sammarbeta, det är tydligt. Vi skyller absolut inget på min egen okunskap.

Nåja, dags att inta vitaminer, sömnmediciner och säng.


Kommentarer
Postat av: MaliN

Love it! Duktig du är :)

Och i love att din adress ändras automatiskt till maryjaneangel.com då man går in genom din vanliga blogg.se adress :)

pyss pyss

2011-01-15 @ 01:44:11
Postat av: Andie

Boken lät spännande när man läste bokside texten. Stort plus. Hoppas du får igång PS så att du kan jobba ordentligt med bilden.

2011-01-15 @ 21:30:13
URL: http://andreavessman.angelfire.com
Postat av: mary

andie: ja jag ser fram emot att läsa den själv oxå.

fick igång ps till slut så :)

2011-01-15 @ 21:31:50
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: