Bitter pill

2011-07-01 20:43:48
Jag blir så trött!
Trött på att vara en slav under mediciner.
Ett piller för att funka något sånär normalt under dagen. Ett annat för att inte åka bergodalbana och så ett tredje för att kunna somna. Gärna ett fjärde för att hålla sej sovandes.
Glöm inte medicinen mot biverkningar, för allt i världen.

Ja, jag är bitter. Bitter på att mitt liv styrs av kemiska preparat. Bitter på att inte kunna ha en fungerande vardag utan.
Med tanke på hur mitt liv ser ut med mediciner känns det väl inte helt stabilt att sluta med dem heller men ibland är det bara lockande.

Puss å hej /bitter tjej

Hmm...kanske finns det en medicin mot bitterhet?



Kommentarer
Postat av: Andie

Jag vet var du menar, ibland känner jag likadant men sen tänker jag på att om jag inte tagit mina meds så skulle jag vara ett större vrak än vad jag är just nu och det vill jag ju inte heller. Men jag håller med dig om att det är en fin balansgång.

2011-07-02 @ 11:27:40
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Saari

I hear ya. Jag blir sjukt trött på medicinerna och vadå inte beroendeframkallande!? Folk fortsätter äta antidepp för att det är så svårt att sluta.



2011-07-03 @ 13:34:29
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: