Jobb, semester, livet

2011-07-12 14:34:05
Blivit väldigt lite bloggande nu, men har haft fullt upp med förlovningsfest, finbesök och seriöst slappande.
Nu har jag semester och sover ut med gott samvete.

På tal om jobb, ni kanske undrade över det när jag visade intyget.
Skopunkten kommer få en ny butikschef så min plats där är lite oviss nu, planen än så länge är augusti ut. Tyvärr kunde det inte bli en anställning och huruvida fortsatt praktik är ett alternativ vet jag inte riktigt ännu, allt är väldigt ovisst fram till nya chefen är på plats.

Nog om det, jag har semester och tänker koppla bort tankar på jobb under fyra veckor. Inget jag kan göra nåtgot åt nu ändå.

Annars flyter livet på. Försöker organisera för flytten, Tala har flyttat hem till kärleksnästet och Wilma och Stella åker ner till sitt temporära hem imorgon men mer om det sedan, vill inte tänka så mycket på det nu.

Jag ser ganska ljust på livet nu. Livet med henne

Förlovningsfest, bild lånad av CKay


Kommentarer
Postat av: marielle

wilma och stella? inte bo hos dig längre? :(

2011-07-18 @ 18:32:12
URL: http://ellieloo.blogspot.com
Postat av: mary

marielle, när jag fått en egen lägenhet igen så ska dom bo hos mej, men de är tillfälligt hos marie

2011-07-18 @ 18:38:13
URL: http://janemary.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: