Jag brukar ju inte....

2011-06-01 12:54:03
Av principskäl brukar jag aldrig skriva in tester/frågor/jox i bloggen men eftersom läget är som det är och jag inte vill skriva enbart sorg och tårar så lägger jag in en frågegrej, for now.

Vad heter ni? - Mary och Saari
Hur träffades ni? - på en fest, men det var nästan två år innan det klickade
Hur länge har ni varit tillsammans? - drygt ett halvår
Är ni förlovade? - nope
Bor ni ihop? - nej, men vi är sällan inte hos varandra
Har ni barn? - vi har pälsiga barn
Har båda körkort? - nopes
Isåfall, vem kör bäst? - hon skulle säkert köra bättre än mej
Kommer du ihåg er första kyss? - japp. i en säng på psyk :P
Vem sa "Jag älskar dig" först? - hon
Vem är äldst? - Jag, i ålder men mentalt ligger vi lika
Vilka stjärntecken är ni? - Vädur
Vem fyller först på året? - hon, två dagar före mej
Vem är längst? - saari, men hur svårt är det
Vem sjunger bäst? - HON!
Håller ni i handen på stan? - ajjemen
Var nån av er oskuld när ni träffades? - njae
Kände ni varann innan ni blev ihop? - yep
Vad har ni gemensamt? - en hel del. musik, film, kamp, diagnoser (haha)
Blev du kär i första ögonkastet? - nej det tog som sagt typ två år
Har ni någon speciell låt? - innocence (avril), i choose you(Amanda Jenssen)
Har ni några "fri kort"? - Jag hade bestämt att Saari skulle få hångla med Malin....
Har ni stora framtidsplaner? - att överleva. Och leva
Har ni gråtit i varandras armar? - jodu
Har ni varit utomlands tillammans? - Nopes
Vilket är ditt bästa minne? - Oj, bara ett? Jag vet inte
Vem lagar bäst mat? - Vi är nog lika bra på det
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Ser film, kramas, pratar
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - alltid
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? - inte direkt
Blir du lätt svartsjuk? - nej inte speciellt
Brukar ni bråka? - kanske hänt en gång, men inget stort gräl
Ringer eller SMS:ar ni mest? -50/50 kanske
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? - hon har vackra händer
Vad använder ni för preventivmedel? - hahaha
Brukar nån av er prata i sömnen? - hon babblar på som bara den när hon sover


Kommentarer
Postat av: marielle

åh vad glad jag blev att du snodde det här av mig. tänkte när ja skrev det här att fan ingen kommer att orka läsa den här skiten men glad att den kom till nytta på annat sätt.

men du får tusan förklara: Var nån av er oskuld när ni träffades? - njae (vad är det för svar???)

2011-06-01 @ 19:07:45
URL: http://ellieloo.blogspot.com
Postat av: mary

njae= haha knappast

2011-06-01 @ 19:45:58
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Saari

Preventivmedel - HAHAH!

2011-06-01 @ 22:10:47
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: