Saknaden

2011-06-27 20:17:13
Jag vet att jag inte skriver mycket om Malin numera men det betyder inte att jag inte tänker på henne, varje dag.
Den grymma verkligheten att hon faktiskt är borta slår mej gång på gång, det är lika tugnt varje gång.
Att hon är död fattar jag ju men vaddå borta? Vaddå aldrig kommer tillbaka?
Hur hände detta?

En ensam vit fågel satte sej på lyktstolpen häromdagen och såg mot oss.
Den satt där ett bra tag utan att göra något, den bara tittade sej omkring.
Malin, var det du? Ville du kolla läget?



Kommentarer
Postat av: Saari

Hon är alltid i mina tankar. Jag är fortfarande bitter, arg, men kan börja minnas hennes tokigheter.



Gud i himlen, varför tog du just henne? NOT FAIR!

2011-06-27 @ 22:03:11
URL: http://dissociativ.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: