Svar!

2011-06-14 19:31:02
Som vanligt var det bara Andie som inte var tråkig och kom med frågor så nu tänkte jag svara på dem

1. Vad har du för sommarplaner?
Jag har inga än så länge egentligen. Det blir nog en segelsemester med Saari och hennes familj, sen vet jag inget mer direkt nu. Förutm att chillaxa av bara den

2. När ska Puffen får gästblogga?
Får fråga den lille latmasken när han kan få nåt vettigt ur sej. Det kommer säkert snart

3. Kommer Missy tillbaka?
HAHA, jadu, hon ja. Jag ska försöka väcka liv i henne, hon är bra rolig hon

4. Vart är ditt favorit shoppingställe i Sth respektive Ume?
Uj, nu var det galet länge sen jag var i stockholm men punkstore är ju aldrig fel. Eller bluefox om man skulle vara rik som ett troll.
Umeå, tja...skopunkten? Haha. Även Lagerhaus, HM. Finns ju inte mycket kul här.

5. Senaste filmen/skivan/boken du köpt?
Köpa sa du ja....senaste skivan jag köpte var Light me up med Pretty Reckless. Böcker och film var så länge sen jag köpte, jag minns inte riktigt vad jag har handlat. Men jo, det var en Oates bok, Dödgrävarens dotter.

6. Kan du inte börja med dagens outfit?'
Det kan jag, även om det kanske inte blir varje dag, men finns intresset av att se vad jag har för kläder på mej så absolut :)

7. Kan du inte skriva mer sminktips?
Absolut. Håller själv på att lära mej mer och mer om smink så det kan bara bli roligt att skriva om

Kommentarer
Postat av: marielle

jag tänkte "jag vet ju redan allt om maria så jag behöver inte fråga nåt" men sen slog det mig ju att det inte alls är sant för vi träffas ju sorgligt nog nästan aldrig nuförtiden :(

har aldrig vågat ha en frågestund heller för är så rädd att ingen kommer att fråga nåt... :(



1. när ska vi träffas nästa gång!

2. vad är du mest nöjd med gällande ditt utseende?

3. vad är du mest nöjd över att ha presterat i livet so far?

4. hur går det med snusandet/rökandet?

miss you!

2011-06-15 @ 21:17:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Andie

Tänka sig att jag fick ett helt inlägg ;-) till svar på mina frågor...

2011-06-15 @ 22:29:14
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: