Drömmar

2011-05-06 17:32:39
Nu är jag riktigt less på att drömma "verklighetsdrömmar". Jag menar drömmar som utspelar sej på samma plats jag befinner mej. Ok, är ni med?

Igårnatt hade jag ganska otrevlig dröm att jag vaknade (precis i den säng jag sov i) av att dörren öppnades och två män kom in. Panik bara där. Jag hör hur de går runt och pratar med varandra, medan jag ligger och är livrädd och vågar inte röra mej. Till slut går de, jag hör hur dörren stängs. Jag somnar igen.
När jag sen vaknar har jag ju inte den blekaste om detta har hänt eller inte. Inte alls go känsla. Det som gör att jag inser att det var en dröm var både att dörren faktiskt var låst och att inget av djuren reagerade.

Nåja, i natt då drömde jag att min kontaktperson ringde och frågade varför jag inte var där, för vi hade en tid. jag var minst sagt förvirrad för det visste jag inte. Knatade upp ur sängen för att kolla kalendern och jodå, där står det inbokat. Bad så mycket om ursäkt att jag hade missat tiden.
Somnade igen.

Kollade telefonen senare. Inget samtal. Kollade kalendern. Inget inbokat.

Gimme a break nu va!!


Kommentarer
Postat av: Yasmine

TÄVLING!

Var med och tävla om en länkning i dagens låt, tipsa om en låt och du är med :)



Direkt länk --> http://ladyyasmine.blogg.se/2011/may/dagens-lat-mandy-moore-only-hope.html#comment

2011-05-06 @ 17:45:09
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

häftig badkars bild

2011-05-06 @ 23:14:53
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

REGLER:
- det finns inga regler. Just speak your mind.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: